Mental Fitness Studio
  home    Wanderlee Magyarország Kft. rólunk aktuális kapcsolat
Banner

Wanderlee Mental Fitness Balansz Tréning –

Egyensúly és kontroll a stressz kivédésére és a Wellness elérésére Egy ill. kétnapos tréning, melyet igény esetén személyes konzultáció vagy coaching beszélgetések támogatnak.

„Az élet nem arról szól, hogy megtaláld-, hanem, hogy teremtsd meg önmagad” G.B. Shaw

Mikor ajánlott a Mental Fitness Balansz tréning elvégzése?

Ha úgy érzed…
  • túl nagy stresszben élsz,
  • nem tudod irányítani figyelmedet,
  • túl gyorsan elfáradsz,
  • nehezen tudsz kikapcsolni,
  • kimerült vagy,
  • nem tudod elfogadni önmagad, saját tested –

akkor a tréning nagy segítséget jelent – hogy kiegyensúlyozottabb, fókuszáltabb és sokkal energikusabb légy.
A Mental Fitness Balansz önmagunk mentális edzése, mellyel felkészülünk a ránk váró kihívásokra. Mentális erőfeszítésünk, akaratunk csodákra képes. Edzzük agyunkat, hogy képes legyen „másként” interpretálni a világot és tudjunk igenlő, pozitív megoldásokat, válaszokat adni a saját magunknak feltett helyes kérdésekre. A Mental Fitness Balansz tréning során magunk döntjük el, hova szeretnénk eljutni, milyen változásokat szeretnénk elindítani magunkban. A tréner, vagy coach segít bennünket ebben a folyamatban, végigkísér bennünket az általunk választott úton. Így sokkal gyorsabban elérjük célunkat, mint egyedül.
A Mental Fitness Balansz Tréning mentes mindennemű manipulációtól. Saját magunk tréningezzük saját agyunkat és saját magunk szabadítjuk meg lelkünket azoktól az akadályoktól, amelyek eleddig hátráltatták kiteljesedésünket.

Hogyan?

Szemléletet kell váltani. Az igazi életfilozófia választás aközött van, hogy magad tartod felelősnek jövődért, vagy a jövő csak a múlt kegyelme által formálódik benned.
Van egy – a pszichológia által rég elfeledett – szó: akarat. Mentális erőfeszítésünk, akaratunk csodákra képes. Ma már kísérleti bizonyítékok szólnak arról, hogy gondolataink minősége igenis hatással van agyunk működésére.

Mi segít bennünket a balanszhoz a tréning során?

Az egyensúly megteremtésének sok technikája van –melyek könnyedén vezetnek bennünket ahhoz a belső nyugalom-forráshoz, amely mindannyiunk számára adott. A különböző módszerek megismerésével saját támogató eszköztárunkat is kiépíthetjük.

  • Nyugtató, lazító relaxációs módszerek – amelyek megnyitnak és befogadóvá tesznek bennünket a változásra
  • Éberség-fejlesztő fókuszáló és koncentráló módszerek – amelyek élesítik és erősítik figyelmünket
  • Imaginációs technikák - melyekkel megszabadulhatunk a múlt béklyóitól és tisztán magunk elé vetíthetjük a jövőt
  • Jobb és bal agyfélteke összehangolását elősegítő eszközök megismerése
  • Én-erő építés, akaraterőnk fejlesztése, erősítése – mely hajtóanyaga lesz utazásunknak a jövő felé
  • Áthangolás frekvenciákkal és zenével – mely testi-lelki síkon segít a teljessé-válásban
  • A pozitív gondolkodás módszere – mely támogat bennünket, ha elbizonytalanodnánk…
  • Test tudat építése.

A változás útja egyszerű – és rálépni csak egy pillanat műve. Hogy onnantól milyen gyorsan haladsz, az csak rajtad múlik.