Mental Fitness Studio
  home    Wanderlee Magyarország Kft. rólunk aktuális kapcsolat
Banner

Tudatos jelenlét a mindennapokban- avagy „Mindfulness” a gyakorlatban – 4 alkalmas tanfolyam vagy 2 napos program

Egyre többet hallunk, (és ennek mi örülünk) a mindfulness módszeréről, az „itt és most” megéléséről, meditációs technikákról, tudatos jelenlétről számos fórumon. Sokan küzdenek alvászavarral, stressz tünetekkel, koncentrálási nehézségekkel és szeretnének gyógyszerek nélkül, személyes megoldást találni.

Felgyorsult világban és extroveltált kultúrában élünk, ahol figyelmünk inkább a környezetünkre irányul, mintsem önmagunkra. Mi most egy iránytűt és egyben olyan eszköztárat állítottunk össze, mely szakértők közreműködésével gyakorlatorientáltan bemutatja a támogató módszerek színes palettáját. Sokakban felvetődnek az alábbi kérdések, sokan szeretnének elsajátítani egy olyan módszert ami segítő vándorbotjuk lesz a hétköznapokban.

-       Ez egy kurzuson elsajátítható meditációs technika vagy egy életforma?

-       Hogyan alkalmazható mindez a hétköznapokban? Hogyan lehetünk „jelen” legyünk életünk minden fontos pillanatában?

-       Mit jelent a fókuszáltnak lenni?

-       Mindenki tud meditálni? Vagy ez csak a szerzetesek és guruk sajátja?

-       Valóban befolyásolja az agyunk működését a meditáció? Melyik meditáció milyen hatással bír, kinek mit érdemes elsajátítani?

-       Mi az amit a harcművészet mestereitől megtanulhatunk a hétköznapok Békés Harcosaiként?

A stresszhelyzeteket aligha kerülhetjük el.Életünk válságos küzdelmeiben magunkra vagyunk utalva, hogy a mindennapos stressz-helyzetekkel viaskodjunk. Magunk dönthetünk arról, hogy használjuk-e az évezredeken át kevesek kiváltságaként elérhető és mára közkinccsé vált nagyhatású önfejlesztő eszközöket használjuk-e saját, eddig kihasználatlan lehetőségeink felszabadítására, rejtett erőink felszínre hozására.

Mi segít bennünket a tréningen?

A vándorbot – azaz a segítő technika sokféle formát ölthet.

  • Éberség-fejlesztő fókuszáló és koncentráló módszerek – amelyek élesítik és erősítik figyelmünket
  • Nyugtató, lazító relaxációs módszerek – amelyek megnyitnak és befogadóvá tesznek bennünket a változásra
  • Imaginációs technikák - melyekkel megszabadulhatunk a múlt béklyóitól és tisztán magunk elé vetíthetjük a jövőt
  • Test-tudat coaching- hogyan "társalogjunk" a stressz-terheléstől szenvedő testünkkel.
  • Akarat-építés, én-erő fejlesztése, erősítése – mely hajtóanyaga lesz utazásunknak a jövő felé.
  • fontos: beszéljünk a meditációs módszerek három alapvető típusáról – működési mechanizmusaikról, és az agyfiziológiai hatásaikról is. Mivel a Zen, Mindfulness vagy éppen TM Transzcendentális meditáció bizonyítottan más, más, viselkedési eredményeket hoz.

Kiknek van szüksége a „vándorbotra”?

  • Azoknak akik szeretnék saját maguk egyedi önsegítő módszerét kialakítani,„ saját szépen faragott vándorbotját” megalkotni,  profi segítők támogatásával.
  • Azoknak, akik úgy érzik elvesztek a számos relaxációs, meditációs technika és önsegítő módszer sűrűjében.
  • Addikciók jelentek meg az életükben (játék, ital, technika..)
  • akik nap mint nap, pörgős életet élnek és szeretnék
  • Mindenkinek, akik felelősek önmaguk és környezetük harmónikus működéséért.

Milyen problémák esetén hasznos?

-       túlterheltség, kiégés

-       alvászavarok, elalvási és átalvási problémák

-       szorongásos tünetek

-       túlzott stressz terhelés

-       felesleges rágódás, rumináció

Felelősség önmagunkért, pozitív kihívásként szemlélt stresszhelyzetek, megküzdési bátorság - e három teendőről sose feledkezzünk meg!"- üzeni Dr. Bagdy Emőke klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta.

4 alkalmas tanfolyam vagy 2 napos program, elvonulás keretében.

4 alkalomból álló tanfolyam, egyedülálló és hiánypótló! A kis létszám miatt személyes hangvételű, lehetőséget ad a szakértőkkel való kommunikációra. Minden alkalommal egyedi gyakorlatokat is végzünk, bemutatunk a tudásbővítés mellett! 10 fő körüli kis létszámú csoportokban (min 6 fő esetén induló csoportok), hétköznap esténként, 2 és fél órában, 18-20.30h. vagy reggelente induló programok. Első csoportba még lehet jelentkezni, október 19-től szerda esténként. Minden alkalommal más szakértő és technika mutatkozik be. Alkalmanként 2 szakértő vezeti a csoportot. Pszichológus, szorongáskutató, harcművész, mindful és test tudat coach, meditációs szakértő. Igény szerint a későbbiekben egyéni konzultációra is lehetőség van a szakemberekkel.

A kurzus egyedi gyakorlatorientált tematikájáról a már jelentkezőknek további információt küldünk.

további információk: vsylvia@wanderlee.com